Post new topic Reply to topic  [ 218 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
 Post subject: Voetjebal
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 8:13 pm 

Ook maar even een fußball topicum maken.

Gisteravond was Manchester duidelijk de veel betere van schalke en die halen uiteraard de finale. Maar wie wordt de tegenstander? Ik gok op Real Madrid. Vanavond de heenwedstrijd Real - Barca en ik gok op weer een overwinning van Real (net als in de beker woensdag). Niet omdat ze beter zijn, maar omdat Mourinho die makkers zo kan motiveren in instrueren dat ze Barca verslaan. Wedstrijd begint over half uurtje en we zullen het zien!

Profile  
 Post subject: Re: Voetjebal
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 10:44 pm 

Nu is het toch duidelijk Barca dat doorgaat naar de finale. Vond eigenlijk de kaart van Pepe niet helemaal terecht, maar dat is sowieso wel een hond 1e klas. Het maakte de wedstrijd er niet leuker op in ieder geval. Ik vond Afellay wel erg goed invallen trouwens, goede assist ook.

Profile  
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 11:00 pm 

ik zag echt aankomen dat die wedstrijd zo'n relfestijn werd. opgefokte spaanse ratten. gewoon even voetballen en niet huilen/vechten.

Profile  
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 11:05 pm 

wat een slechte kutpot he, jezus. ben blij dat ik ongelijk had want zoals madrid speelde is echt klote. Heerlijk dat die messi er weer even 2 inlegt. Marcelo had ook rood moeten hebben, maar dat zal wel niet gebeuren. In de eredivisie was ie op basis van TV-beelden zeker 4 wedstrijden geschorst geweest.

Profile  
PostPosted: Thu Apr 28, 2011 1:31 pm 

rellenhenk wrote:
Nu is het toch duidelijk Barca dat doorgaat naar de finale. Vond eigenlijk de kaart van Pepe niet helemaal terecht, maar dat is sowieso wel een hond 1e klas. Het maakte de wedstrijd er niet leuker op in ieder geval. Ik vond Afellay wel erg goed invallen trouwens, goede assist ook.

Toch niet helemaal mee eens... met dat eerste dan hè. Die gast zou voor z'n leven geschorst meoten worden alleen al vanwegen alle smerige overtredingen die hij tot nu toe al gemaakt heeft.

Profile  
PostPosted: Thu Apr 28, 2011 4:22 pm 

Alan wrote:
Die gast zou voor z'n leven geschorst meoten worden alleen al vanwegen alle smerige overtredingen die hij tot nu toe al gemaakt heeft.

beetjen overdreven hoor!

Profile  
PostPosted: Thu Apr 28, 2011 7:05 pm 

Pepe moet ophouden zijn snackbar hier te franecore zo schandalig te verwaarlozen. Verder heb ik het per radioontvanger tot mij genomen, maar zo net ff de tweede goal vamessi geyoutubet dat was eefijne.

Nu ben ik weer klaar.

Profile  
PostPosted: Thu Apr 28, 2011 8:15 pm 

Vanavond de halve finales van de Europa League. Ik verwacht dat Porto uiteindelijk de cup gaat winnen, dat riep ik 2 rondes geleden al en afgaande op de wedstrijden sterkt mij dat idee alleen maar.

Benfica zal wel doorgaan tegen Braga, maar dat boeit niet zoveel. Stomme portugezen.

Profile  
PostPosted: Mon May 02, 2011 12:54 am 

Spannend middagje vanmiddag. De dubbel kan nog :)

Profile  
PostPosted: Mon May 02, 2011 12:55 am 

AJAX!

Profile  
PostPosted: Tue May 03, 2011 11:17 pm 

barcelona lekker door
kutmadrilenen

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 12:08 am 

The Flame wrote:
Pepe moet ophouden zijn snackbar hier te franecore zo schandalig te verwaarlozen. Verder heb ik het per radioontvanger tot mij genomen, maar zo net ff de tweede goal vamessi geyoutubet dat was eefijne.

Nu ben ik weer klaar.

Haha, is de PéPé echt zo slecht geworden dan? Paar jaar terug nog een goed gevulde patat shoarma gegeten daar... het is een beetje en fop-mcdonalds maar het voer was iig (nog) goed te doen...

Die vistent ernaast is ook geniaal trouwens, maar ja die zijn rond etenstijd altijd gesloten dus meerdere malen voor een dichte deur gestaan...

Oh maar jij eet natuurlijk alleen patat..

en jullie niet

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 8:48 am 

Was weer geen allerbeste wedstrijd. Ik kreeg wel het idee dat die scheid opdracht had gekregen om geen rood te geven aan Real.

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 11:31 am 

Onterecht afgekeurde goal Real. Je begint bijna te geloven in de conspiracy theory van Mourinho.

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 12:05 pm 

ja dat was een blunder. Vond de scheids redelijk deze keer maar wat Alan zegt klopt wel. Carvalho had wel 3x een tweede gele kaart kunnen krijgen, en ook Adebayor was volledig debiel bezig door met gestrekt been hoog in te komen, iedereen met zijn handen omver te beuken en te gooien etc. Aan de andere kant waren die vieze pedro en die mascherano zich weer verschrikkelijk theatraal aan het aanstellen wat het supermoeilijk maakt voor de scheids om nou te zien wat echt is en wat niet.

Barcelona wel terecht door natuurlijk.

Kijken of Jan-Klaas Hoentelaar vanavond nog wat gaat presteren

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 12:24 pm 

Tja, die afgekeurde goal... lastig. Het was op zich natuurlijk geen overtreding, maar hij werd natuurlijk wel gehinderd door die jankerd van een Ronaldo.
Als ie zich niet had laten vallen was Mascerano ook niet gevallen en was er niks aan het handje geweest.

Die Pedro ontsnapte ook aan rood. 't Is dat ie die gast van Real niet vol raakte.

Op zich ook mee eens dat die Barcelona gasten zich wel erg snel laten vallen als ze ook maar een klein beetje worden aangeraakt.

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 4:03 pm 

al die spanjaarden voetballen gewoon kut. allemaal verbannen uit die hele champions league.

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 4:17 pm 

Patat bij een shoarmatent kan zelden tippen aan die van een goeie patatbakker. Even de opfius steten.

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 4:28 pm 

Finale is een herhaling van zwei jahr zurück. Barcelona gegen Manchester.

Profile  
PostPosted: Wed May 04, 2011 8:33 pm 

Ah, een oplettende kijker! Vind het trouwens geen porum dat ze dan een herhaling van 2 jaar geleden uitzenden.

Profile  
Post new topic Reply to topic  [ 218 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next